26 marca 2019

Obrus i zwroty z zakupów

Witajcie kochani. Ostatnimi  czasy wiele się u mnie zmieniło. Mam znacznie mniej czasu na robótki ręczne, ale coś tam sobie powoli nadal dłubię :) Jednak nie umiem bez tego żyć ;)
Mam zaczętych kilka projektów...sweter dla wnuczki, sweter dla siebie i jeszcze obrus hahaha też tak macie? 
Od dziewięciu miesięcy nie jeżdżę już do Niemiec do pracy. Jestem w domu z moimi kochanymi wnuczkami. 
Moja bliska przyjaciółka namówiła mnie na zainstalowanie aplikacji z którą dostaje się kilka procent  zwrotów od kwoty jaką  wydaję w sklepach.

Brzmi ciekawie prawda?
 Robisz zakupy w takich sklepach jak   Biedronka, Tesco, Żabka, Kaufland,  Carrefour, CCC, Daichmann , Empik, Castorama, Leroy Merlin, Orlen, Shell, BP, Allegro... oj nie będę wymieniać wszystkich bo po prostu się nie da...  jest ponad 120 tysięcy partnerów handlowych którzy płacą od 1 do 6 % za to ze robimy u nich zakupy :)

Powiesz ze 1% , 2%  czy nawet 6 % to nie jest dużo? Ja myślę inaczej.
W miesiącu każdy z nas robi sporo zakupów:  żywność, odzież, buty, czasem jakiś sprzęt AGD, od czasu do czasu idziemy do kina, na pizzę,  do fryzjera, robimy zakupy na Allegro, czy kupujemy paliwo na CPN...  wszędzie można płacić naszą  aplikacją i otrzymywać zwroty,  co w skali miesiąca daje ładną sumkę, którą przeznaczysz na co tylko chcesz. :)

Jeśli i Ty chcesz oszczędzać na zakupach to zarejestruj się bezpłatnie do naszego programu a potem idź do sklepu i kupuj co chcesz ... to bardzo proste :)
Rejestracja do aplikacji jak i korzystanie z niej  jest bezpłatne 


Napisz do mnie na Facebook a wyjaśnię Ci wszystkie szczegóły i odpowiem na Twoje pytania.

A teraz pochwalę się moim obrusem...jeszcze dużo pracy przede mną ale pomalutku go przybywa  :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)