9 lutego 2013

Szale boa...jak zrobić?

Za pasem wiosna a ja szale robię ;)
Podobały  mi się  te szale od dawna, ale że na drutach umiem zrobić tylko skarpetki, sądziłam że zrobienie takiego szala przerasta moje umiejętności ;) Te wątpliwości rozwiała pani sprzedawczyni z nowej pasmanterii w moim mieście. Pani  przemiła, dziergająca na drutach, na szydełku i  chętnie służąca   radą...


Powiedziała  mi że skoro umiem zrobić skarpety na drutach to potrafię też wszystko inne!
 Hmmm tak??? Zaufałam jej intuicji ..kupiłam włóczkę, znalazłam w internecie  film jak zrobić taki szal no i proszę... zrobiłam  trzy! :))

A oto film, który w bardzo prosty sposób pokazuje jak taki szal zrobić.
 Mam nadzieję że komuś się jeszcze przyda 


6 komentarzy:

  1. No widzisz ! Ślicznie Ci wyszły ! Zdolna jesteś i tyle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo okazało się to bardzo proste! ;) Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :))

      Usuń
  2. Ślicznie wyszły i są takie radosne, idealne na wiosnę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne boa i takie radosne, kolorowe, wiosenne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szaliki zrobiłaś, a ja czekam na włóczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na taki szal chorowałam jakiś czas. Dopiero w czasie pobytu w Holandii, córka namówiła mnie na zakup taśmy na taki szal. Kolory były cudne, a ja wybrałam 3 w odcieniach niebieskiego, różu i beżu. Wyszło mi 6, z których zostawiłam dwa dla siebie. Jedynie różnica w tym, że ja obrobiłam je szydełkiem, szybciej, łatwiej i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)