8 stycznia 2014

Zdążyć przed wiosną.. CANDY!!!

Blog niezgrabnie zaczęłam prowadzić już kilka lat temu, ale od ok półtora roku nie jest to już tylko zbiór ze zdjęciami moich prac. W październiku 2012 r uruchomiłam licznik odwiedzin i właśnie się spostrzegłam że wskoczyło już na nieco ponad  20.000 odwiedzin. Czy to dużo czy mało? Różnie można oceniać te cyfry, ale dla mnie są oznaką tego że jednak ktoś tu czasem zagląda, co bardzo mnie cieszy :)

W związku z przekroczeniem tej okrągłej liczby chcę ogłosić  CANDY!!! 
A że wiosna już tuż tuż, więc przywitaj ją piękną wiosenną ozdobą w oknie.
(Kolory kwiatuszków mogę zrobić inne niż na zdjęciu)

Dla blogerek dorzucę trochę przydasi:
  •  3 szt woskowanego sznurka do makramy w kolorze białym, czarnym i żółtym
  • 3 szt sznurka sutasz w kolorze srebrnym, fioletowym i niebieskim
  • 5 modułowych koralików indyjskich w kolorze fioletowym
  • 5 modułowych koralików indyjskich w kolorze zielonym
  • mieszanka różnych koralików






Zasady takie same jak zawsze:

  1.  zostań publicznym obserwatorem tego bloga
  2.  zostaw  komentarz pod postem z deklaracją wzięcia udziału  
  3.  umieść powyższy  baner  na  swoim  blogu
lub:
  • weź  udział  w  candy  na  mojej  stronie  facebook
   Osoby biorące udział  jednocześnie na blogu i na facebook,  mają podwójną szansę na wygraną  :))

Życzę miłej zabawy!

13 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnę taką wiosenną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym była pierwsza? Chętnie przywitałabym wiosnę taką piękną ozdobą. Zapisuję się na dobry początek. Gratuluję Jasiu licznika i życzę wielu kolejnych odwiedzin. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie jestem pierwsza - wyskoczył jakiś błąd w komentarzach. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Śliczna:) Tez się
    wpisuje do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Ja nie przepadam za zimą więc już czekam na wiosnę. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w zabawie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ozdoba! Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasiu, chętnie dołączę do Twojej witryny i wezmę udział w candy:) Przydasie przydadzą się:) Mam pasję tworzenia makramowych bransoletek i nie tylko makramowych. Jednocześnie zapraszam Cię na moje rocznicowe candy:))) Trwa od 8.o1. do 8.02! Ale fajnie, nieprawdaż! Pozdrawiam Ania

    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/2014/01/candy-lesne-opowiesci.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie,bez tego bym tu nie trafiła,bo dopiero sobie uświadomiłam,że nie pokazują mi się Twoje posty Jasiu;((Niestety bloger czasami płata mi takie figle,nie wiem czemu.
    Staję w kolejce z miłą chęcią;))

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział :)
    obserwuję jako: TheAngella
    baner: http://blog-blogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłąszam się z miłą chęcią obserwuję a baner na http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i ja:0
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)