9 lutego 2013

Za blogową przyjaźń :)


Tym razem dostałam wyróżnienie za blogową przyjaźń od  Ewy :))
Bardzo Ci Ewo dziękuję i jeśli działałoby to w drugą stronę to to wyróżnienie dostałabyś ode mnie jako pierwsza :)*


To wyróżnienie  szczególnie  mile mnie zaskoczyło , bo w przeciwieństwie do Ewy (która blog ma od niedawna)   mój  blog mam  już dość  długo ale  wcześniej raczej   nie  przywiązywałam  zbytniej  wagi  ani do  tego jak go prowadzić, ani  jak  go promować...ograniczałam  się  po  prostu  do wrzucania  zdjęć  i to  było wszystko.  Dopiero od  niedawna zaczęłam  publicznie  obserwować  inne blogi   i  nieśmiało  dawać  tam   komentarze do postów, które  mi się  spodobały.  Odkryłam  też, że wcale nie  muszę być anonimowa, bo  przecież to co robię  jest  ładne i może podobać się innym. 
Zastanawiałam się komu dalej  przekazać  ten  banerek, ...oj  dylemat  miałam  nie mały! Po intensywnym wysiłku  umysłowym ;)  doszłam  do wniosku że otrzymają  go dwa  pierwsze blogi, które  polubiłam  i  które  były dla  mnie  inspiracją  do lepszego blogowania:

wyróżnienie też chcę  też  dać  Ilonie  za  to...za  to  że  jest :))

i jeszcze  jednej  wyjątkowej  osobie  Joannie,  która  blog  ma  od niedawna, ale  warto  go  zobaczyć bo tworzy  naprawdę  przepiękną  nietuzinkową  biżuterię! 

 Bierzcie  zatem dziewczyny  banerek i  przekazujcie go dalej! 

6 komentarzy:

  1. Jejku ja cudnie to napisałaś;)))Dziękuję Ci bardzo:)
    Postaram się jak najszybciej odebrać to przemiłe wyróżnienie;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Jasiu. Twoje słowa to najwspanialsze wyróżnienie. Cieszę się, że postanowiłaś otworzyć się na blogowe życie. I oczywiście, że nie masz się czego wstydzić. Robisz wspaniałe rzeczy i wkładasz w to kawałek swojego serca - zupełnie tak jak większość z nas. Któż więc może lepiej to zrozumieć i docenić?
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję to dla mnie zaszczyt :) Zupełnie mnie zaskoczyłaś :)
    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!!! Takiego wyróżnienia się nie spodziewałam! Bardzo mi miło :)
    A Twoje prace są śliczne, więc pokazuj ich jak najwięcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję, jesteście kochane :)**

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)