27 marca 2013

frywolitkowe zakładki

Nie wiem dlaczego wcześniej nie robiłam zakładek do książek i różnymi rzeczami zaznaczałam czytaną stronę...teraz mam dwie ładne zakładki! :)
Ale na tym nie zakończę, postanowiłam bowiem że zrobię ich więcej aby dać w prezencie moim przyjaciołom gdy będę się wyprowadzać. :)
Wzory nie są moje ( niestety nie umiem wymyślać wzorów) gdzieś kiedyś widziałam w internecie podobne zakładki ale niestety nie pamiętam już gdzie, więc linka do tej strony nie umieszczę.






Ta różowa jest większa, do książki  wielkości A4




15 komentarzy:

  1. Piękna i taka oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zakładki są bardzo ładne!!! Też kiedyś zrobiłam frywolitkowe chyba dwie?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oglądnęłam Twoje...są prześliczne, chyba dopuszczę się kolejnego plagiatu ;)

      Usuń
  3. Śliczne są :) Delikatne i mają ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.DZiekuje za zaproszenie:) Twoje zakladki to pieknosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za te miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Takie subtelne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zakładki!!!Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki są piękne znajomi na pewno się uciszą z takich prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w mojej zabawie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  9. taka kolorowa naprawde robi wrażenie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, bo wyobrażam sobie ile cierpliwości i cennych godzin musi zajmować takie oczkowanie nawet najmniejszej rzeczy. Frywolitki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam zakładki, frywolitka to dla mnie cudo nieosiągalne własnymi rękoma :) Znam te książki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiem jednak ze skoro ja nauczyłam się frywolitki, to może zrobić to każdy ;) A co do książek...jesteś ŚJ? ;)

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)