2 kwietnia 2013

frywolitkuję...

 Jak już pisałam w poprzednim poście robię ostatnio zakładki do książek, będą na prezenty :) Potrzebuję ich ok 40 szt więc w najbliższym czasie pewnie nic innego nie będę Wam pokazywać ;)
Są różne...lepiej i mniej udane, ale w zrobienie każdej z nich włożyłam serce i mam szczerą nadzieję że będą się podobały moim przyjaciołom :) Wzory wymyśliłam sama, z wyjątkiem tej pierwszej gdzie inspirację znalazłam na tym  blogu  kliknij tutaj
A oto kolejne cztery moje twory:











11 komentarzy:

  1. Super są :) Ale 40 szt to bardzo dużo :P Będę podziwiać kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 40!!!!! Trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka! bardzo precyzyjne i delikatne zakładki :)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakładki. Ach gdybym taką posiadał z pewnością lepiej by mi się czytało. Bardzo lubię takie drobiazgi, piękne w całej swej okazałości. Czekam na kolejne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana przepiękne te zakładki i wiem ile to trzeba pracy na to poświęcić sama próbowałam , ale jakoś się nie odnajduję w tej technice i tym bardziej podziwiam osoby zajmujące się frywolitkami , pozdrawiam wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te zakładki. To bardzo oryginalny pomysł na prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :)) Nie mam ostatnio czasu, bo mam remont w nowym miejscu zamieszkania i trwają już przygotowywania do przeprowadzki więc czas ucieka mi bardzo szybko, chyba za szybko ;). Ale obiecuję że jak znajdę chwilkę to postaram się wypełnić warunki wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudaśne! Nie mam pojęcie jak to zrobiłaś, ale wygląda prześlicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)