25 marca 2013

Wyróżnienie :)



To moje trzecie wyróżnienie :)) Dostałam je od  Koziolek, której blog obserwuję od niedawna ale z wielką przyjemnością, robi tyle wspaniałych rzeczy że zachęcam czytelników mojego bloga aby sami się przekonali zaglądając do niej :)
Jest mi bardzo miło że zaglądacie na mój blog i że powoli aczkolwiek systematycznie przybywa mi nowych obserwatorów :)

A teraz moje odpowiedzi na pytania  od Koziolka...hmm mam chyba tremę ;)



1. Ulubiona technika Hand made?
Zdecydowanie szydełko :))




2. Ulubiony zwierzak?
W chwili obecnej to moja Psotka, choć
kocham wszystkie zwierzęta, do niedawna zawsze miałam psy ;)




3. Ulubione państwo? 
 Nie posiadam takowego ;)
Czekam na świat bez granic :))




4. Ulubiony kwiat?
Wybór ciężki bo lubię wszystkie kwiaty...ale  szczególnym sentymentem darzę krokusy może dlatego że były to pierwsze kwiaty w moim życiu jakie dostałam w prezencie :)




5. Twój autorytet?
Zdecydowanie Pismo Święte!




6. Dom czy ogród?
Dla mnie jedno nie może być bez drugiego.
Dom to miejsce do którego się wraca a  ogród  gdzie się odpoczywa :)
Na co patrzyłabym zimą przez okno? ;)





7. Klasyka czy współczesność?
Zdecydowanie klasyka!




8. Zima czy lato?
Lubię zimę, a zwłaszcza jej krajobrazy, ale zdecydowanie wolę jednak lato




9. Ulubiony żywioł?
Kocham wodę, zwłaszcza latem,
lubię patrzeć na palący się ogień,
nabrać powietrza w płuca na spacerze w  lesie
i podziwiać piękno naszej ziemi :)



10. Ulubione imię żeńskie?
Oj i tu mam problem! Podoba mi się wiele imion...ale chyba najbardziej podobało mi się imię Honoratka  dlatego tak nazwałam swoją córkę :)

11. Co zapoczątkowało twoją pasję tworzenia?
Hmmm chyba choroba, a raczej pobyt w szpitalu gdzie zaraziłam się nie wąglikiem ale szydełkowaniem ;)

A oto blogi które ja nominuję:




A oto zdania które proszę dokończyć: :)
1. Kocham....
2. Lubię...
3. Szanuję....
4. Toleruję...
5. Nie znoszę...
6. Chciałabym...
7. Tęsknię...
8. Marzę o...
9. Zaglądam...
10. Słucham...
11. Nie zapomnę o ....


                                                                           Zasady zabawy: 
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej "za dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.


 Powodzenia! :)

9 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżnienia ,dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście zasługujesz na wyróżnienie

      Usuń
  2. Gratuluję :) Bardzo ładnie zobrazowane odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Greetings from Ohio! I'm bored to tears at work so I
    decided to check out your website on my iphone during lunch break.

    I love the info you provide here and can't wait to take a look
    when I get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on
    my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, superb blog!


    Also visit my site - corporate awards

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)