28 stycznia 2014

Duża chusta węzłami Salomona






 Długo nie miałam pomysłu co zrobić z tej włóczki, aż natknęłam  się gdzieś w internecie na chustę wykonaną węzłami  Salomona,  których robić wcześniej nie umiałam. Postanowiłam  że spróbuję swoich sił i zrobię sobie ciepłą chustę
Okazało się że węzły Salomona robi się bardzo łatwo i szybko można tym wzorem zrobić coś dużego. Dwa wieczory poświeciłam  na zrobienie tej chusty. Wykończyłam  ją frędzlami, ale jakoś mi nie leżą, albo  jest ich za mało albo nie powinno  ich tam być, sama nie wiem. Włóczki więcej nie mam więc chyba zostanie jak jest, albo jak za bardzo będą grały mi na nerwach to się ich pozbędę ;)

 Spodobało mi się robienie tym wzorem, toteż zaczęłam robić kolejną chustę, ale już z cieniutkiej nici. pokażę ją Wam niebawem :)
Przypominam również o CANDY na moim blogu,   do wygrania ozdoba na okno i trochę  przydasi. Serdecznie zapraszam i pozdrawiam wszystkich zaglądających na mój blog :)




W nauce tego wzoru pomógł mi ten film.
 Polecam i Wam




5 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca, bardzo podoba mi się kolor włóczki jak i wzór , który do niej dobrałaś, całość prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna nazwa tego wzoru, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ta chusta tym wzorem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po niespodzinkę :) mojeukochanepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentuje ta chusta i jest na pewno cieplutka i miła w dotyku. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)