13 kwietnia 2018

Ażurowa bluzka na szydełku

Ponad rok temu kupiłam tą  włóczkę a potem długo  nie miałam  na nią  pomysłu. 
W końcu po kilku miesiącach zaczęłam  robić  bluzkę  na drutach tzw wzorem ryżowym, ale że  musiałam zająć  się  innymi pilniejszymi robótkami odłożyłam  ją  na bok. Leżała  kolejne pół  roku aż  dostałam natchnienia i postanowiłam  w końcu coś  z niej zrobić. Ale ten ryż  przestał  mi się  podobać  więc sprułam całość i zaczęłam całe  dzierganie od nowa. 
Na jednym ze zdjęć  w Printerest  zobaczyłam bluzkę i postanowiłam zrobić  podobną. Niestety nie było schematu a ja nie mam za wiele doświadczenia w dzierganiu bluzek czy sweterkow, jednak podjęłam  wyzwanie. 
Wzór nie wydawał  się  trudny, ale miałam trochę  problemów  w dopasowaniu go do mojego rozmiaru i po kilku próbach udało  się :)
 Miałam też  niewielki problem z rękawami,  gdyż po przyszyciu wzór  był  na innej wysokości  co reszta, ale zrobiłam drugi, z trochę zmodyfikowanym wzorem i jest tak jak trzeba. 
Muszę  powiedzieć  że  to moja druga szydełkowa bluzka, ale z tej jestem bardzo zadowolona.
 Podoba mi się, nosi się  bardzo dobrze i uwielbiam odpowiadać  na pytania: "skąd masz taką fajną bluzkę?" ;)) 
A Wam jak się  podoba?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)