2 lutego 2013

Szydełkowe kapcie i skarpetki






Zrobiłam moje pierwsze szydełkowe kapcie! :)
Mają parę wad, ale w domu to tylko ja je  widzę.
Jest to prezent dla córeczki mojej przyjaciółki.
 Oliwia ma 3 latka i ciągle biega boso po mieszkaniu bo  twierdzi że jej kapcie
 "są nieposłuszne i schodzą jej z nóg" ;))


Te robiłam ze "specjalnych" nici więc mam  nadzieję  będą posłuszne i utrzymają się na jej nóżkach ;)))
 Kolor kapci jest taki jak na zdjęciu u góry.


Zrobiłam jeszcze na szydełku ciepłe  skarpetki. 
Zima się powoli kończy, ale może jeszcze się przydadzą :)
Schemat na szydełkowe skarpety znajdziesz      TUTAJ



6 komentarzy:

  1. Kapciuszki mnie urzekły ,szkoda że już nie mam małej córki.
    Już się zagnieździłam wśród obserwatorów i z niecierpliwością czekam na następne prace-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Śliczne kapciuszki :) Nie widziałam jeszcze takich z szerokim paskiem, a bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym paseczkiem Jak moje dzieci były małe miałam ten sam problem - ciągle na bosaka. Zapraszam Cię Jasiu po wyróżnienie "Za blogową przyjaźń" i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewo! Jest mi naprawdę bardzo bardzo miło :)) Już biegnę po banerek ;)

      Usuń
  4. ładniutkie kapciuszki i skarpetki w kropeczki są super!!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem... dziękuję! :)